გაკვეთილის გეგმები

Eendokrinuli sistemis moqmedebis principebi

მოსწავლეები გაეცნობიან   ენდოკრინული სისტემის მოქმედების პრინციპებს, ცოცხალ სისტემაში  ინფორმაციის მოპოვების გზით მათ განუვითარებათ კვლევის უნარები. მოახდენენ მოძიებული ინფორმაციის  წარმოდგენას სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალებებით. gaakeTeben monacemTa analizs.

საბაზო        მე–8 კლასი.
biologia, qimia

biologiis maswavlebeli marine sarTania




ერთი თვე

Mmoswavleebma  safuZvlianad ician adamianis organizmSi arsebuli endokrinuli jirkvlebs,maT mier gamoyofili hormonebis
H qimiuri Sedgeniloba.
მოსწავლეებs განუვითარდებათ შემდეგი უნარ–ჩვევები:
პრეზენტაციის,დამოუკიდებელი მუშაობის ,სამუშაოს დაგეგმვის,kvlevis ანალიზის,ორგანიზების , ჯგუფური მუშაობის, ისტ-ის გამოყენების.
მოსწავლეები გამოუშვებენ კედლის გაზეთებს.


ერთიანი ეროვნული გეგმით განსაზღვრული შედეგები და ინდიკატორები
Bbiologia-qimia
mimarTuleba cocxali samyaro
biologia VIII.6 moswavles SeuZlia daasabuTos adamianis
organizmis maregulirebeli sistemis mniSvneloba;
boil.VIII. 6.3 msjelobs organizmisaTvis nervuli da humoruli sistemis makoordinirebel muSaobaze ;
3. qimia VIII.6. moswavles SeuZlia elementebis,atomebis da molekulebis SedarebiTi daxasiaTeba
* TvalsaCiniebis,sxvadasxva xerxis gamoyenebiT aRwevs da adarebs erTmaneTs elements da atoms.
* amoicnobs zogierTi elementis simbolos, ganasxvavebs erT-
 maneTisagan elements da atoms.
kvl.VIII.1 moswavles SeuZlia gansazRvros kvlevis sagani da
kvlevis etapebi;
kvl.VIII.3 moswavles SeuZlia monacemTa warmodgena sxvadasxva
sakomunikacio saSualebebis gamoyenebiT;
kvl.VIII.4 moswavles SeuZlia monacemTa analizi da Sefaseba



ფასდება პრეზენტაციისა და ჯგუფური მუშაობის უნარ–ჩვევები.
ფორმა: ინდივიდუალური,ჯგუფური.
მიმდინარე განმავითარებელი, მიმდინარე განმსაზღვრელი.


kompiuteri
proeqtori, dafa
 video slaidebi,kedlis gazeTebi


პრობლემის განსაზღვრა:
მოსწავლეებმა biologiis  გაკვეთილზე თემატურად გაიარეს  endokrinuli sistema, მასალა იყო SedarebiT mcire, ver  დააკმაყოფილა მოსწავლეთა ინტერესი.რადგან msgavs sakiTxs qimiaSic
gadiodnen,gadawyvites moeZiaT meti masala aRniSnul sakiTxTan dakavSirebiT,gasaubrebodnen endokrinologebs,daemzadebinaT slaidebi,  გამოეშვათ კედლის გაზეთები.

პროექტის ამოცანები:
1.მოსწავლეებმა უნდა მოიპოვონ მასალები aRniSnul sakiTxTan
dakavSirebiT;
2.გააანალიზონ მასალა,ის უნდა შეესაბამებოდეს მათი ცოდნის დონეს, მოახდინონ მასალის დახარისხება და ორგანიზება.
3.მოიპოვონ შესაბამისი ინტერნეტ-რესურსები, მოამზადონ კედლის გაზეთი.
4.წარმოადგინონ პრეზენტაცია მოპოვებული მასალის საფუძველზე.
 პროექტის განხორციელების გზები:
მოსწავლეები გაიყვნენ 4 ჯგუფად, 1 ჯგუფი -ხელმძღვანელი ana fxakaZe მუშაობდნენ  farisebr da farisebraxlo jirkvalze;
2 ჯგუფი    -ხელმძღვანელი  ani qimucaZe -------kuWqveSa jirkvali;
3    -------ხელმძღვანელი   Tedo abJandaZe–––––– Tirkmelzeda jirkvali; 4--------xelmZRvaneli vitali xarSilaZe------sasqeso hormonebi,hipofizi
დაიწყო ჯგუფური მუშაობა,შესაბამისი საგნის მასწავლებლები ახორციელებდნენ მონიტორინგს,ყურადღებას აქცევდნენ,რომ მოძიებული მასალა ყოფილიყო შესაბამისი მოსწავლეთა ასაკისა და ცოდნის დონის.
აქტიურად მუშაობდნენ მოსწავლეები რათა მოეპოვებინათ ინტერნეტ რესურსები,მოემზადებინათ პრეზენტაციაპოვერ-პოინტში,გაემდიდრებინათ პრეზენტაცია  თვალსაჩინო მასალით.1 თვის მანძილზე მოსწავლეებმა და მასწავლებლებმა თავდაუზოგავად იმუშავეს და მზად იყვნენ პრეზენტაციისათვის.

გაკვეთილის მსვლელობა:

აქტივობა№1. კლასის ორგანიზება.მასწავლებელიაცნობს მოსწავლეებსგაკვეთილის მიზანს,თემასა და შეფასების რუბრიკებს.ეს ყოველივე გამოკრულია თვალსაჩინო ადგილას.
(3 წუთი)

აქტივობა№2
მასწავლებლის შესავალი სიტყვა.მოკლე მიმოხილვა,თუ რა თემაზე იმუშავეს მოსწავლეებმა,ვინ არიან ჯგუფის ხელმძღვანელები და წევრები,როგორ მიმდინარეობდა სამუშაო პროცესი. გამოყოფილია 4 ჯგუფი .
 (2 წთ.)

აქტივობა№3    პრეზენტაცია
jgufiN1-warmoadgenen farisebr da farisebraxlo jirkvals.slaidis Cveneba ;interviu eqimTan;
(9 წთ)

ჯგუფი2.–-წარმოადგენეn kuWqveSa jirkvals ;slaidis Cveneba; gazeTi;     (   9წთ)

 ჯგუფი3––warmoadgenen Tirkmelzeda jirkvals;slaidis Cveneba;gazeTi
(9წთ)
 jgufi 4-----sasqeso hormonebi ; hipofizi
(9 wT)
აქტივობა№4
შეჯამება.შეფასება
მოსწავლეები აფასებენ თავიანთ ნამუშევრებს,მასწავლებელი აკეთებს შეფასებებს კომენტარებით.
შემაჯამებელ სიტყვას წარმოთქვამს klasis xelmZRvaneli l.naTenaZe
(4წთ)



Комментариев нет:

Отправить комментарий